24 Nisan 2016 Pazar

Dikkat : Avon Alışverişim

Annemin üyeliği ile ara ara çok sevdiğim ürünleri aldığım bir markadır Avon. Şu ana kadar antialerjik özelliği ve uygun fiyatları da beni mutlu etmiyor değil, aslında. Gelelim aldığım ürünlere.


1-Avon Naturals Skin Care Çay Ağacı ve Salatalık Özlü 2'si 1 Arada Temizleyici ve Tonik: İçinde barındırdığı çay ağacı ve salatalık özü sayesinde, karma ve yağlı ciltlerdeki parlamayı engeller. Hem temizleyici özelliği hem de ciltteki yağlamayı engelleyen tonik özelliği taşıyan bu ürün, ciltte oluşan ton farklılıklarını da azaltır. 

2-Avon Care Salatalık ve Yeşil Çay Özleri İçeren Köpük Jel Temizleyici: Hafif dokusu sayesindei, ciltte ağırlaşmayı engeller. Gözenekleri yağ, kir ve makyaj kalıntılarından arındırır. Karma ve yağlı ciltler için birebirdir.

3-Güllü Su: Tonik kullanmaktan çok gül suyu kullanmayı tercih eden birisi olarak, Avon'un bu ürünü gerçekten çok güzel. Ergonomik şişesi ve doğal kokusu da cabası. Cildi anında yeniler ve cilde ferahlık verir.


4-Avon Super Shock Göz Kalemi: Sonunda aradığım göz kalemini buldum! Yıllardır bulaşan göz kalemleri ya da suya dayanıklı ürünler yüzünden göz kapaklarım çok zedelendi. Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine aldım ve sonuç harika. Herhangi bir dağılma ya da bulaşma söz konusu değil. Dahası, yumuşak yapısı sayesinde kolayca sürebiliyorum.


5-Ideal Flawlesss CC Stik Kapatıcı: Daha önce size şu yazımda  kullandığım kapatıcı paletten bahsetmiştim, ne yazık ki ürünün dibini görünce kendime en çok kullandığım 'yeşil peri' ismini taktığım yoğun kızarıklık ve sivilce izlerini kapatan ürüne türev arıyordum. Gelecek ay piyasaya sürülecek olan yeşil kalemi görünce hemen aldım. Kesinlikle herkesin makyaj çantasında bulunmalı, bütün kızarıklıklar bu ürün sayesinde yok oluyor. 

Ürünlerin fiyatlarına ve diğer ürünlere bakmak için buraya tıklayınız.

Sonrasında, size ürünleri de tek tek anlatacağım.

Sevgiyle ve sağlıkla kalın.

Ü.

2 yorum:

  1. Bende avon'dan çok alışveriş yapıyorum temizleme jellerini ve nemlendiricilerini çok seviyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence fiyat olarak oldukça uygun ürünleri var, ayrıca kaliteli de.

      Sil