9 Nisan 2016 Cumartesi

Cilt Bakımı : AC Clear Patch / Sivilceler İçin Bant

Özellikle regl döneminde ve çoğu zaman yağlıya yakın bir cildim olduğu için, yüzümün belli bölümlerinde sivilcelerim çıkıyor. Bunu engellemek için neler yaptım neler. Çok şükür ki daha sonra size anlatacağım bir kurutucu kremim ve sevgili arkadaşım Aslı'nın önerdiği akne bantları sayesinde henüz sivilceler ortaya çıkmadan engellemeye başladım. Sizinle de hemen paylaşmak istiyorum.

Ürünümüz, AC Clean Patch Sivilceler İçin Bant

Kutuyu açtığımda, içinden 4 farklı paket içinde farklı boyutlarda bantlar çıktı. Şeffaf, böyle sanki etiket gibi bir bant. Açıkçası pek de işe yarayacağına inanmadım. Ama artık bıkınca, her şeye sarılır oldum. 


Cildimi iyice temizledikten sonra, sivilce çıkan ve zaten baş gösteren lanet sivilcelerin üzerine boyutuna göre uyguladım. Kutusunda yazdığı gibi 8 saat kadar beklettim. Aslında uyumadan önce bandı taktım ve sabah çıkardım. Ve sonuç: HARİKA!

Hiç beklemediğim bir şey oldu ama sivilcem resmen kurumuştu! Acı veren sert yapısı yok olmuş ve gerçekten ortadan kaybolmuştu! Hatta sonrasında, ergenlik yüzünden aknelerle sorun yaşayan öğrencilerime de önerdim. 


Kutunun içinde totalde 48 adet bant var, cildinizi temizledikten sonra kolaylıkla uyguluyor ve 8 ila 12 saat bekletiyorsunuz. Sonrasında çıkarıp varsa kurutucu krem uyguluyorsunuz, kurutucu krem uygulamazsanız bir kaç gün sonra yeniden çıkması olası olabilir, garantisini veremem ama ben kurutucu krem de sürüyorum, çok şükür. 

Yaşı 30 ancak sivilce yapmaya meyilli bir cilde sahip olan bir kadın olarak, size bu ürünü öneriyorum. Antialerjik olan bu ürünün fiyatı 6.90 lira olup menşei ülke İngiltere'dir. Gratis mağazalarında kolaylıkla bulabilirsiniz.

Sevgiyle ve sağlıkla kalın.

Ü.

4 yorum: