1 Nisan 2016 Cuma

Makyaj Bazları : Essence I Love Stage Far Bazı

Daha öncesinde size göz kapaklarımın çift yapısından bahsetmiştim. Bu yüzden far, kalem ya da eyeliner kullanmak benim için zor olabiliyor, hatta çoğu aksi zamanda özene bezene yaptığım göz makyajım, rezil oluyor, kaşımın altına kadar taşabiliyor. Bu yüzden de herkesin 'far bazı kullan' önerisini kabul ettim.

Bilindik bir çok markaya ait olan far bazlarını açıkçası daha uygun olanını denemeden almak istemedim. Bu yüzden belki de çok önerilen Essence markasına ait far bazını satın aldım.

Ürünümüz, Essence I <3 Stage Far Bazı



Baz olmasına karşın, ten renginde olan bu ürün, hafif yağlı bir yapıya sahip. Ufak bir fırça darbesi bile bütün göz kapağınıza yetecek yoğunlukta. Sürdükten bir süre sonra, kolaylıkla göz kapağınızla aynı tonda olan bu ürünün emilimi  yüksek ve ton farklılıklarını kapatma konusunda çok hızlı. Bazılarınız göz kapağında ne gibi ton farklılığı olabilir diyebilir ancak yaş ilerledikçe ne yazık ki cildimiz de ruhumuz gibi renk kaybedebiliyor.


Bazı kullanıcılar ürünün kapatıcı özelliği yüksek olduğu için, concealer olarak da kullandıklarını söylemişti ancak bunun için yeterli olduğuna inanmıyorum. Ürünü uyguladıktan sonra kullandığım farların rengi daha net, daha parlak oluyor ve 8 saate kadar kusmaya neden olmuyor. Yukarıda da gördüğünüz gibi fırçası da oldukça kaliteli.


Ürün fiyatı 9.25 lira ancak bazen daha da ucuza bulabilirsiniz.

Açıkçası size yeni gelen bir ürünü almadan çok para harcamamanızı ve dahası 'ucuz' olanın kalitesiz olmadığını hatırlamanızı rica ederim. Neticede parayı zor kazanıyoruz.

Sevgiyle ve sağlıkla kalın.

Ü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder