4 Nisan 2016 Pazartesi

Kapatıcılar : Shiseido Natural Finish Cream Concealer / Shiseido Kapatıcı

Bugün size gerçekten mükemmel bir kapatıcıdan bahsedeceğim. Ben genelde çok pahalı ürünler tercih etmesem de bu ürünü özel günler için paraya kıyıp satın almıştım. Aldığıma da pişman olmadım hiç.

Evet, bahsettiğim ürün Shiseido markasına ait Natural Finish Cream Concealer. Ürün gerçekten mükemmel kapatıcılığa sahip. Gün boyu, gece boyu kalıcı, suya,tere,yağlanmaya her şeye dayanıklı bir ürün. Çok çok az miktarı bile yeterli oluyor. Sadece göz altlarınız için değil, yüzünüzdeki bir sivilce izi gibi lekeleri kapatmak için de öneriliyor ürün.


Shiseido markasına ait ürünler çok uygun fiyatlı değil. Fakat sizin de özel gün veya geceler için bir kenarda kurtarıcı bir kapatıcınız olmalı diye düşünüyorum.

Ürün fiyatı 115 lira fakat yine indirimleri takip ederseniz yüzde 30 gibi bir indirim yakalayabilirsiniz.

İsminden de anlayacağınız gibi kesinlikle doğal görünümle sonuçlanan bir kapatıcı. Ben özel günlerde kullanıyorum. Bitmesin diye kıyamıyorum tabiki :) Denemek isterseniz önce bir Shiseido standında ürünü test edin ve  doğru renk tonunu bulmadan ürünü satın almayın. Paranız boşa gitmesin :) İndirimden haberdar olmak için satış temsilcisine telefon numaranızı kaydettirin. İndirimlerde mesaj atıp sizi bilgilendiriyorlar.

Hepimize bol gülüşlü günler dilerim :)

Ö.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder