1 Nisan 2016 Cuma

Vücut Kremleri : Yves Rocher So Elixir Bois Sensuel Vücut Losyonu

Yves Rocher ürünlerini beğendiğimden ve severek kullandığımdan bahsetmiştim size. Geçtiğimiz aylarda yeni çıkardığı bir parfümünü denemek amacıyla Yves Rocher'a gitmiştim ancak parfüm çok ağır gelince bir de vücut losyonuna bakmak istedim o anda. İyi ki de bakmışım. Aylardır kullanıyorum ve çok memnunum.

Evet, bahsettiğim vücut losyonu Yves Rocher So Elixir Bois Sensuel. 


Gerçekten parfümü kadar ağır olmayan aynı zamanda vücutta kalıcılığı çok iyi olan bir ürün. Duştan sonra tüm vücuda uyguladığım ürünün nemlendirici olması ve vücutta yağlı bir his bırakmaması açısından da çok başarılı. Koku olarak feminen ve pudralı bir koku diyebilirim. İçerisinde vanilya, paçuli, tatlı badem yağı, iris özleri, organik peygamber çiçeği öz suyu bulunuyormuş. Aslında parfümü de gece dışarıya çıktığımız zamanlarda kullanılabilir. O an ağır geldiği için almadım fakat bu losyondan sonra aklımda kalmadı da değil.

Ürün diğer Yves Rocher ürünleri gibi paraben içermiyor. 200 ml.'lik şişede. Ben kendimi güzel hissetmek istediğim zamanlarda kullanıyorum. Normalde zaten aynı markaya ait bir vücut losyonu daha kullanıyorum.

Ürün fiyatı 35 lira ,ancak ben indirimde 20 liraya satın almıştım.

Kalıcı, feminen bir kokuya sahip vücut losyonu arayanlara duyurulur!

Ö.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder