1 Mayıs 2016 Pazar

Ojeler : Note - 08 Rose Dust & Note - 9 Nude

Oje alırken genelde hep aynı markalara takılı kalsam da arada farklı markaların ojelerini denemem gerektiğini de düşündüğüm için geçen gün ki alışverişimde Note markasına ait iki adet oje aldım.
Bu aralar fazla renkli ojeler kullanmadığım için tercihimi doğal tonlardan yana kullandım. Renk skalası bir Flormar bir Pastel kadar geniş olmasa da Note markasında da aradığınız her renkten bir kaç ton bulabileceğinizi söyleyebilirim.

Gelelim tanıtacağım ojelere. İlk rengimiz  NOTE -08 Rose Dust. Rengi çok doğal bir pembelik içeren bu ojenin sürülüşü de diğer mat ojelere göre çok daha  kolay. İlk kat da bile renk tırnaklarınızda çok sağlıklı bir görüntüye dönüşüyor. Ben merak edip ikinci katı da uyguladım ve gerçekten çok beğendim.


İkinci rengimiz ise NOTE - No:9 Nude. Diğer renge göre daha mat olan bu ojenin uygulaması da haliyle daha zor. Kesinlikle ikinci katı uygulamak gerekiyor. Ben bu rengi de çok beğendim, açık renk mat oje seven arkadaşlara kesinlikle tavsiye edebilirim.


Note markasının bu ojelerinin fiyatına gelecek olursak 2.90 lira gibi uygun bir fiyata bu ojelere sahip olabilirsiniz. Ben denedim ve memnun kaldım.

Ö.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder