13 Nisan 2016 Çarşamba

CC Kremler : Pure Beauty CC Cream

Bugün sizle paylaşmak istediğim ürün Pure Beauty CC Cream.

Öncelikle bilmeyenler için nedir bu CC krem? CC ifadesinin açılımı "Colour Corrector", yani renk düzenleyici. Yüzünüzdeki renk eşitsizliğini düzenlemek, sivilce ve güneş lekelerinin görüntüsünü hafifletmek için kullanabilirsiniz bu ürünü.

Pure Beauty, Watsons mağazalarında satışa sunulan Kore Menşeili bir marka. Markaya ait CC krem pembe çiçek kapsülü, gül suyu, portakal kabuğu yağı içeriyor. Cilt rengini eşitleme, nemlendirme, pürüzsüz ve lekesiz bir cilt vaat ediyor. Ürün paraben,lanolin ve alkol içermiyor.

Gelelim benim yorumlarıma. Ürünün adını sıkça duyup bir hevesle satın aldım bir kaç ay önce. Karmadan yağlıya bir cildim olduğunu da belirttim satış görevlisine. Ürünün aynı markaya ait BB kreme göre daha yağsız bir yapıda olduğunu söyledi satış temsilcisi. Ben de gönül rahatlığıyla aldım. Ama maalesef ilk kullanımda ürünün bana göre olmadığını anlamış oldum. Ürünü kullandığımın ertesi günü bende sivilce oluşumuna neden oldu.Yani bana yağlı geldi bu ürün. Kullananların çok güzel yorumlarını okuduğum bu ürün için tavsiyem eğer benim gibi sivilceye yatkın karma-yağlı bir cilde sahipseniz almadan önce bir düşünün derim. Ama normal bir cilt tipi için kapatıcılığı ve nemlendiriciliği güzel bir ürün. Ciltte ağır bir tabaka ya da parlama yapmıyor. Sadece bu ürünü uygulayıp hafif bir makyajla günü geçirebilirsiniz. Fondöten kullanmayı sevmeyenler için de makyajlarına baz olarak kullanabilecekleri bir ürün.

Ürün 40 ml pembe güzel bir ambalaja sahip. Fiyatı 27 lira civarı fakat ben indirimde satın almıştım.

Ö.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder