3 Nisan 2016 Pazar

Makyaj Temizleyiciler : Loreal Pratik Makyaj Temizleyici - Göz & Dudak

Suya dayanıklı eyeliner kullanan birisi olarak, özellikle göz makyajı temizlemek için çok ürün kullandım. Özellikle gözlerim alerji yaratmaya hazır olduğu için her ürünü de kullanamıyorum. Bir arkadaşım Loreal'e ait olan Pratik Makyaj Temizleyici - Göz & Dudak ürününü önermişti. Keşke almasaydım.

Yukarıdaki fotoğrafta da gördüğünüz gibi bir ürüne karşı ön yargılı değilim, belki zamanla da fikrim değişir diye uzun süre de kullanıyorum. Ancak artık dayanamaz  hale gelince, bye bye! Çöpe gidiyor!
Ne yazık ki bu ürün de benim sınırlarımı zorladı. Abartmıyorum!


Ürün suya dayanıklı makyaj dahil bütün makyajları çıkarıyor, ancak özellikle göz kapaklarınızı tahriş ederek. Yağlı yapısı yüzünden, göz kapaklarınız yanabiliyor, dahası bir sonraki makyaja kadar yüzünüzü temizleseniz bile yağ kalıntısı kalabiliyor. Çift bazlı olduğu için,  iyice çalkalamanız gerekiyor ancak çalkalasanız bile ne yazık ki bazen karışamıyor.

Belki de ben bu üründen soğuduğum için, kullanmak bu kadar zor geldi ama size daha sonra bahsedeceğim ürünle kıyasladığımızda neden bu kadar kesin yargıya vardığımı görebilirsiniz.

Özetle, ürünü kesinlikle tavsiye etmiyorum.

Daha önce ya da hala kullanan varsa bana bu ürün hakkında ne diyebilir?

Sevgiyle kalın.

Ü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder