13 Nisan 2016 Çarşamba

Rujlar : L'oreal Paris Color Riche Ruj 238 - Orange After Party

Yaz yaklaşırken koyu renkleri rafa kaldırıp daha açık ve canlı renkleri kullanmanın vakti geldi.Tabi makyajımızı hafifletmenin de... Bugün bahsedeceğim ruj da tam olarak bahar ve yaz aylarına uygun hafif makyajınıza renk katacak bir ürün. Özellikle yazın bronzlaşan teninize de uyum sağlayacağını düşünüyorum.


Bahsettiğim ürün Loreal Paris Color Riche serisine ait 238 numaralı Orange After Party isimli ruj. Ruj ilk bakışta turuncu gibi görünse de uyguladığınız da daha çok açık nar çiçeği rengi gibi duran bir renk. Çok makyaj yapmadığınız ama solgun da görünmek istemediğiniz zamanlarda yüzünüze canlılık katacak bir renge sahip. Loreal'in bu serisini daha önce kullanmamıştım. Fakat çok memnun kaldım. Dudağımda hiç kurumaya neden olmadı. Bunun nedeni de içeriğinde bulunan çiçek özleri ve argan yağı. Renk parlak değil, nemli bir görüntüsü var. Uyguladığınızda dudağınızda pürüzsüz bir bitişi var.

Ürün ambalajı da oldukça güzel, gold rengiyle göz alıcı duruyor ve makyaj çantanızda hemen fark ediliyor. Fiyatı sanırım 26lira civarındaydı.

Hepimize bol gülüşlü günler :)

Ö.

4 yorum:

  1. Peki kalıcı mı değil mi. Fatoş

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Fatoş,renk pigmentleri oldukça yüksek kalıcılığı nemli bir ruj için çok çok iyi.

    YanıtlaSil
  3. Ben de bugün tesadüfen aldım bu ruju. Çok beğendim rengini, katılıyorum size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım diye demiyorum ama çok zevklidir :D Güle güle kullanın .

      Sil