1 Nisan 2016 Cuma

Saç Bakımı : Urban Care Natural's Argan Oil Sıvı Saç Kremi

Havalar ısınmaya başlamışken hepimiz daha bakımlı olma isteği içerisine girmiyor muyuz? Şahsen ben bu aralar evde kendimce bakımlara başladım bile. Bugün biraz saç bakımıyla ilgili konuşalım istedim.

Geçenlerde kuaförüme gidip kırılan ve yorgun olan saçlarımı kestirerek bahar bakımının ilk adımını attım. Zaten uzun saç takıntım olmadığı için düzenli olarak saçlarımı kestiririm. Şimdi yapmam gereken saçlarımın bu sağlıklı görünümünü muhafaza edebilmek. Bunun için kullandığım bir kaç ürün var zaten. Bunlardan biri de geçen yazdan beri kullandığım Urban Care Natural's Argan Yağlı Sıvı Saç Kremi.



Evet kolay kırılan ve zor taranan saçlara sahip olduğum için saçlarımı tararken bu ürün çok işime yaradı. Banyodan sonra havluyla nemini aldığım saçlarıma uyguladığım bu ürün sayesinde saçlarım yumuşacık oluyor ve kolayca taranıyor. Evde olduğum zamanlar bazen banyodan bir kaç saat önce bu ürünü saçlarıma bakım yapmak için de kullanıyorum. Ürün özellikle yazın çok işime yarıyor. Güneşlenirken, denize girmeden önce,denizden çıktıktan sonra sürekli ürünü saçıma sıkıyorum.Tabi üzerinde böyle bir şey yazmıyor ama ben kendimce bakım yapıyorum işte :)



Hadi siz de bahar bakımınıza başlayın ufaktan. Hep beraber yaza güzel girelim, mutlu olalım :)

Ö.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder