18 Nisan 2016 Pazartesi

Makyaj Bazları : Max Factor Face Finity All Day Primer

Sivilce tedavisinden sonra, cildim çok şükür düzgün hale geldi ancak iyileşme döneminde makyaj yapmadan önce baz kullanmak zorundaydım. Aslında doktorum makyaj yapmamın cildim için zararlı olduğunu söylemişti ancak ciltte kalan izlerden rahatsız olduğum için baz kullanmalısın diye öneride bulunmuştu. Bir çok yorumdan sonra Max Factor Face Finity All Day Primer almaya karar verdim.


Açıkçası bu ürünü almadan önce yapılan yorumları biraz abartı buldum. Ürün sanki bir 'mucizeymiş' gibi anlatılıyordu ancak uygulama anından sonra cildimde pek de bir değişiklik olmadı. Yapısı yağlı gibi görünse de uygulama sonrasında ciltte yumuşak bir yapı bırakıyor, yağlı yapısından uzaklaşıyor. Ancak anlatıldığı gibi, ciltteki kusurları kapatıp 'pürüzsüz' bir yapı bırakmıyor.


Ciltteki renk farklılıklarını azaltmasına karşın, eğer üstüne pudra uygulanmazsa, ciltte donuk bir yapı bırakabiliyor. Bazı, nemlendirici kullanarak ve kullanmadan cildime uyguladım, ancak donuk yapı gitmedi. Makyajı bütün gün ciltte tutma özelliği var, ancak Mersin gibi nemli bir yerde pudra ya da fondötenin akması gayet normal, ama anlatıldığı kadar kalıcılığı söz konusu değil.

Kremsi ve yoğun bir yapısı var, bir kaç pompa yeterli oluyor; ancak cildinize iyice yedirmek istiyorsanız, bir kaç pompa daha kullanabilirsiniz. 

Açıkçası ben üründen o kadar çok memnun kalmadım ama çok da kötü bir ürün değil. Ben ürünü Platin mağazalarından yüzde 50 indirimle almıştım, indirimsiz fiyatı 70 lira civarındadır.

Kusursuz bir cilt için...

Diğer bazlar için: 



M.



4 yorum:

  1. Hiç duymadığım bir üründü okuyunca almasam da olur dedim sağol bilgi için:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ne demek, bunun renkli olanı da varmış onu da denemek gerek.

      Sil
  2. Kremsi ve yoğun mu ? Bence sadece kötülemek için yazmissiniz . Gayet akıcı yüze sürüldüğünde seffaflasan bir kıvamı var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın adsız. kötülesem ne elde edeceğim? kremsi ve yoğundan anlatmak istediğim çok netti aslında. Ben beğenmedim diye mi kötülemiş oluyor. Saygı duyarım.

      Sil