6 Nisan 2016 Çarşamba

Eyeliner / Dipliner : Wet n Wild H2O Proof Likit Eyeliner

Günlük olarak göz kalemini ihmal etmeyen ama üşenmediği anlarda eyeliner tercih eden birisiyim. Ancak genelde eyeliner uygularken ya bulaştırıyor ya da kurumasını beklemeden, yine telaşlı yapımdan dolayı, bütün göz kapağıma bulaştırıyorum. Bu yüzden, genelde eyeliner kullanmamak için türlü bahaneler üretiyorum. Ta ki Wet n Wild H2O Proof Likit Eyeliner ile tanışana kadar...


Bu eyelinerın en büyük özelliği adından da belli olduğu gibi, suya dayanıklı olması. Dolayısıyla uygulamaya başladığınızdan bir kaç dakika  sonrasında eyeliner kuruyor ve dolayısıyla bozulma ya da bulaşma riski azalıyor. Uzun süre kalıcı olmasının yanı sıra, gerçekten yoğun rengi sayesinde de tek bir darbe ile istediğiniz rengi elde etmeniz gayet kolay.


Yukarıdaki fotoğrafta da gördüğünüz gibi, fırçası bir çok eyelinera göre oldukça kalın ve bu da sizin bu eyelinerı uygulamanızı ve istediğiniz şekli kolaylıkla vermenizi sağlayacaktır. Hele ki benim gibi eyeliner uygulamasında zorluk çekebiliyorsanız, inanın kalemden bile daha rahat edeceksiniz.

Bu ürünü 6 ay önce aldım ve maşallah pek bereketli çıktı. Herhangi bir kuruma ya da topaklanma söz konusu bile değil. Fırçası haftada en az 4 kere uygulamama karşın, ilk günkü formunda ve herhangi bir deformasyon olmadı. Açıkçası bu kadar iyi çıkacağını bilmiyordum. Ürünün antialerjik olması da cabası.

Ben ürünü aldığımda fiyatı yüzde 50 indirim üzerinden 6.95 liraydı, gerçek fiyatı 13 lira civarında olsa gerek. Bence bu ürünü mutlaka makyaj çantanızda bulundurmalısınız, ne zaman nasıl kullanacağınızın önemi olmasa gerek.

Sevgiyle ve sağlıkla kalın.

Ü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder