3 Nisan 2016 Pazar

Cilt Bakımı : Himalaya Herbals Yenileyici & Temizleyici Tonik - Normal & Karma Ciltler İçin

Uzun süre cildime uygun bir tonik aramıştım. Hatta bilindik markalara ait olanları bile denedim ancak ne yazık ki bulamadım. Daha sonra bir blogda Himalaya Herbals 'a ait olan bu toniği buldum. Blog sahibi hanımefendi o kadar övdü ki denemeden edemedim. Şansıma indirim de vardı. Ama sonuç: PİŞMANIM!


Ürün yüzde 100 bitkisel olmasına karşın, beni ilk günden beri rahatsız eden bir kokuya sahip. Uygulama anından sonra ciltte bıraktığı alkol kokusu ve acımsı his gerçekten çok rahatsız edici. Alerjik yapıya sahip olan bir cildim olduğu için, biraz şans tanımak istedim ama şişeyi yarıladığım halde verdiği his aynı. 


Görüldüğü gibi, 'normalden karmaya' yönelik bir ürün. Zaten bu bile eksi puan getiriyor. Oysaki bu markaya ait bir çok üründen çok memnunum ancak tonik konusunda özensiz olmaları çok fena. Neticede normal cilt ile karma cilt arasında dağlar gibi fark var.

Ürünün gözenekleri temizleme ve sıkılaştırma gibi bir iddiası vardı, temizleme konusunda eğer pamukta bıraktığı renk ise evet, cildin rengini alıyor ancak sıkılaştırma konusunda yine sınıfta kaldı!

Dolayısıyla çöpe giden bir ürün oldu. 

Ürün fiyatı 11.25 lira olup ben 8.50 liraya almıştım.

Daha sağlıklı bir cilt için...

Ü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder