4 Nisan 2016 Pazartesi

Dikkat : Farmasi Alışverişim

Uzun süre önce üye olduğum ve ara ara güzel ürünlerini aldığım bir markadır Farmasi. Merak edenler resmi sitesine buradan girebilir. Yüzde 100 bitkisel ürünlerden oluşan, pek çok alanda bizlere hitap eden ancak çok fazla renk üzerine çalışmayan bir firmadır.

İşte size en son yaptığım alışverişi anlatmak istedim.


1-Ginseng Özlü Yenileyici Şampuan - Kuru ve Yıpranmış Saçlar İçin: Yıpranan saçları daha kolay onarılmasına yardımcı olan Ginseng özlü bu şampuanı gerçekten seviyorum. Uzun süre kullanmamakla birlikte, haftada 2 kere bu şampuanı tercih ediyorum. İnce yapılı saça sahip olduğum için kuruturken bile kırılabiliyor, bundan dolayı bu ürün bana iyi geliyor. Ürün fiyatı 15 lira ancak Nisan katalogunda 5.99 lira idi.

2-İnci Tozu Sabunu: İçeriğinde bulunan inci tozu sayesinde, onarıcı ve yenileyici özelliği olan bu ürün, özellikle bahardan dolayı yüzümde oluşan kızarıklıkları azaltmaya, dindirmeye yarıyor. Açıkçası, sabun sayesinde cildimin kusursuz olmasını beklemiyorum ancak kurutmadan temiz bir cilt bırakıyor, bu da bana yetiyor. Kokusunu da çok seviyorum :) Ürün fiyatı, 10 lira olup indirim döneminde 4.49 liradır.

3-Farmasi Makyaj Temizleme Mendilleri: İçinde parafen bulundurmayan bu ürün bütün ciltler için uygundur, özellikle suya dayanıklı makyajı kolaylıkla temizliyor. İçinde 15 adet mendilin bulunduğu bu ürünün fiyatı 9 liradır ancak indirim nedeniyle 6.99 liradır.

Ürünler antialerjik olduğu için, içiniz rahat olabilir.

Eğer siz de üye olmak ya da ürün satın almak isterseniz bana makyajsepetimm@gmail.com adresinden mail ile ulaşabilirsiniz.

Sevgiyle ve sağlıkla kalın.

Ü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder