1 Nisan 2016 Cuma

Sıvı Sabunlar : Dalan d'Olive Zeytinyağlı Sıvı Sabun

Soğan, sarımsak, çamaşır suyu gibi maddelerin elimde bıraktığı kokuya tahammülü olmayan birisi olarak, şimdiye kadar kullanmadığım sabun kalmadı. 'Soğan kokusunu giderir' ibareli bir çok ürünü aldım ama faydasını görmedim. Ancak Dalan d'Olive Zeytinyağlı Sıvı Sabun tam da aradığım ürünmüş, geç buldum.

Bundan bir kaç ay evvel A101'de bu sabunu almak zorunda olduğum için aldım aslında. Klasik insan olarak, beyaz sabunları çok seven birisi olarak, sıvı sabunlara karşı uzak durdum. Bu yüzden ön yargılı olarak aldım. İyi ki de almışım.


Soğan, sarımsak, çamaşır suyu, deterjan gibi ağır kokulu her maddenin kokusunu bastıran, insanı rahatlatan 'fresh' bir kokusu var, üstelik yoğun yapısı sayesinde, çok güzel köpürüyor. İçindeki zeytinyağı sayesinde de ellerinizi nemlendiriyor, yine de siz mutlaka krem kullanmayı ihmal etmeyin.

Markanın diğer ürünlerini de kullanmaya başladım, her biri gerçekten çok güzel.

Zeytinyağlı ürünlere karşı olan ön yargım yine yıkıldı. Ön yargı 0 - kazanan 4!

Yaşasın tertemiz eller!

Ü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder