11 Nisan 2016 Pazartesi

Dikkat : H&M Alışverişim

Hafta sonu kardeşime hediye almak için en sevdiğim mağazalardan birisine, H&M'e uğradım. Kozmetik alanında da gelişim göstermeye çeşitlenmeye başlayan H&M, gerçekten yazın çantamda taşıyacağım güzel ürünler çıkarmış, pek de iyi etmiş. Ben de sizinle bu ürünleri paylaşmak istedim.


1-H&M Bronzer/Blusher/Eye Shadow Paleti: İçinde 1 adet bronzer, 2 adet allık ve 2 adet kahve tonlarında far bulunan bu palet, taşınması kolay. Ayrıca, yazın kullanılacak doğal renklere sahip. Cicili bicili ambalajına ilk vuruldum, yalan değil. Bakalım kullandıkça memnun kalacak mıyım?
Ürün fiyatı 19.99 lira.

2-H&M Mega Volume Maskara: Dolgulaştırıcı fırça özelliğine sahip olan bu maskara, en sevdiğim fırça yapılarından, kıl fırça özelliğine sahip. Bakalım göreceğiz. Ürün fiyatı 9.99 lira.

3-H&M Lip Gloss / Ten rengi: Aslına bakarsanız, lip glosslardan pek hoşlanmam, bunu bir kaç kez söylemiştim ancak bu ürünün taşınma kolaylığı ve rengi nedeniyle aldım. Açıkçası ürün fiyatı 4.90 lira olduğu için, denemek istedim. Ürün fırçası normal ve tıpkı sakız gibi kokuyor, big bubbles gibi :)

Ürünleri denedikten sonra yine yazacağım, benden şimdilik bu kadar.

Sevgiyle kalın.

Ü.

2 yorum:

  1. Güle güle kullan. ♥ Keşke H&M Mersin'de de olsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızsal şeyler, 26 nisanda eve geliyorum, mersine, istediğin bir şey varsa, sitesinden bak alabilirim senin için.

      Sil