4 Nisan 2016 Pazartesi

Farlar : Deborah Eye Design Quad - 04 Each and Every Rose

Çok yoğun göz makyajı yapmayan biri olarak doğal tonlarda farlar kullanıp rimelle desteklediğim göz makyajını daha çok sevdiğimi söyleyebilirim.Genelde kahve ve bej tonlarını kullandığım için içinde bu renklerin yer aldığı far paletlerini gördüğümde dayanamayıp alıyorum.


Yine böyle alışverişe çıktığım bir günde daha önce hiç kullanmadığım fakat adını sıkça duyduğum Deborah Milano markasının indirimde olduğunu gördüm. Eee indirim olur da ben bir şey almadan döner miyim eve deyip markaya ait 04-Each and Every Rose 4'lü far paletini kaptığım gibi geldim eve.

Gelelim bu far hakkındaki deneyimime. Fardaki renkler kahve ve pembe tonlarda ikili gruplar halinde. Doğal tonlardaki bu renkler kremsi yapıda çok sedefli değil. Sadece pembe tonunun koyu olanının içinde biraz parıltı var. Ürünün kutusunun içinden bir makyaj haritası da çıkıyor. Burada hangi renkle nasıl gölgelendirme yapacağınız gösterilmiş. Fakat ben bu kağıdı attığım için resmini çekemedim size :) Zaten çok iyi gölgelendirme yaptığım da söylenemez.

Renkler yoğun gibi görünse de uygulamada çok belirgin değil; gerçekten hafif bir makyaj sevenler için ideal. Far bazıyla kullanınca kalıcı fakat normalde çok da kalıcı gelmedi bana.

Fiyatı 40lira civarında fakat indirimli bir fiyata almıştım ben. İndirimsiz fiyatı bu ürün için biraz pahalı bence. Bazı zamanlarda 1 alana 1 bedava gibi kampanyalarda olabiliyor, takip etmek gerekir.

Ö.

1 yorum: