20 Nisan 2016 Çarşamba

Rujlar : H&M Gloss / Ten Rengi

Daha önce size şu yazımda H&M alışverişimden bahsetmiş ancak ürünler hakkında detaylı bilgi vermemiştim. Hemen size ürünün olunlu ve olumsuz yönleri  hakkında bilgi vereyim. Ben pek gloss / fırçalı ürün sevmem aslında ancak denemek istediğim için nude rengini tercih ettim, farklı, simli simsiz bir çok çeşidi bulunmaktadır, bunu da dip not olarak geçeyim :)


Olumlu yönlerinden bahsetmek gerekirse,
  • Kokusuna ve tadına bayılacaksınız, tıpkı çocukluğumuzdaki gibi balonlu sakız, big bubble kokusu var, kesinlikle sizi rahatsız edecek ruj tatlarına sahip değil.
  • Nude tonunda olduğu için, doğal duruyor ve sizi yaz akşamlarında ya da işe giderken hastalıklı görüntüden uzaklaştırıyor.
  • Fırçası gerçekten fiyatına göre gayet güzel, ürünü kolaylıkla sürmenize yardımcı oluyor.
  • Yapış yapış bir yapısı yok, bu da ürünü bence daha cazip hale getiriyor.
  • Boyutu küçük olduğu için taşıması da çok kolay. Hele ki benim gibi koca makyaj çantalarından nefret ediyorsanız, gözlük kabında bile saklayabilirsiniz.
Olumsuz yönlerinden bahsetmek gerekirse,
  • Kesinlikle kalıcı değil.
  • Yarı mat özelliği olduğu için ben gibi mata alışkın birisi olarak parlak gelebilir.
  • İlk uyguladığınızda ıslak yapısı bazen rahatsız edebilir.

Ürünün çok kaliteli olduğunu iddia edemem ama hafif makyajlarda ideal bir ürün olabilir. En azından her ders arasında ruj yenilemek zorunda hissediyorum. O an en azından abartmadan kullanabileceğim bir ürün. 

Sevgiyle kalın.

Ü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder