3 Nisan 2016 Pazar

Makyaj Aksesuarları : Ecotools Organik Yüz Süngerleri

Akne tedavisinden sonra, cildim için daha çok özenli oldum. Öncesinde makyajımı temizlemeden ya da yıkamadan yatmıyordum ancak tedavi sırasında ve sonrasında daha 'bilinçli' oldum diyebilirim.

Yüz yıkama konusunda kullandığım ürünleri fırça yardımıyla cilde yedirirken, hassas olan cildimi çizebileceğimi öğrendiğimde Ecotools Organik Yüz Süngerleri hayatımın vazgeçilmezi oldu.


Yukarıdaki fotoğrafta da gördüğünüz gibi, el yapımı görüntüsü olan, sert bir ürün. Ancak su ve yıkama jeli ile birleştiğinde yumuşacık bir hal alıyor. Dahası cildinizi derinlemesine temizlemenize ve gözeneklerinizi tıkayan maddelerden kurtulmanıza yardımcı oluyor.


Dahası cildinizi çizmeden ya da tahriş etmeden bütünlemesine sarıyor, bu ürün sayesinde bütün temizleme jeli cildinize uygulanabiliyor. Süngerler organik olduğu için durulandıktan sonra iyice kuruttuğunuz takdirde herhangi bir bakteri oluşumu da mümkün olmuyor.

Bu süngerler, 3'lü paketler halinde satılmakta, fotoğrafta 2'li olması sizi şaşırtmasın :)

Ortalama bir süngerin ömrü maksimum 45 gün görünmekte, ancak eğer gerçekten hassas bir cilde sahipseniz, bu süreyi daha da aza indirgeyebilirsiniz.

Bu üründen çok memnunum, lateks olmaması ve organik olması da içimi rahat ettiriyor. Ürün fiyatı 20 liraya kadar çıkabiliyor. Migros sanal markette 13.50 liraya satıldığını gördüm. 

Bebeksi bir cilt için.

M.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder