26 Mart 2016 Cumartesi

Sabunlar : Bee Beauty Natural Soap / Doğal Sabunlar

Bahar aylarını o kadar çok seviyorum ki; hep bir şeyler yapma isteği, hep bir kıpır kıpır olma durumları... Bu aralar bir de yürüyüşe başladım mis gibi çiçek kokuları geliyor her yerden. Ee ozaman size de mis gibi kokan bir şeylerden bahsedeyim de mevsimle uyumlu olsun :)

Evet ne kadar sıvıları üretilmiş olsa da ben normal sabunlardan vazgeçemeyen biriyim. Bugün bahsedeceğim sabunları denerseniz sizin de vazgeçemeyeceğinizden eminim.


Mis gibi doğal kokuları ve açmaya kıyamadığım paketleriyle bahsedeceğim ürün Bee Beauty Natural Soap. 

Ben fazladan alıp banyoma süs olarak da koydum o kadar seviyorum yani. Evet bu markanın ürünlerini Gratis'ten temin edebilirsiniz. Normalde 5.90 TL gibi bir fiyata satılan bu sabunları ben indirimde 3.50 TL'ye aldım yani stokladım :) Sanırım şuan da Gratis'te 1 alana 1 bedava kampanyasında da satışa sunuldu.

Gerçekten hepsi ayrı güzel kokuyor. Ayrıca cildimi kurutup tahriş de etmiyor. Ürünler parapen içermediği için de antialerjik özelliğe sahip.

Bahar gelmişken deneyebileceğinizi düşündüm.

Hepimize bol gülüşlü günler olsun ozaman :)

Ö.

2 yorum:

  1. Ya ben bu sabunlardan kullanıyordum ama sanırım gratisten kaldırdılar. Nerde bulabilirim

    YanıtlaSil