13 Mart 2016 Pazar

Ürün Kıyaslama Köşesi : StopEver Ohh Burun Plasteri vs Breathe Right Burun Bandı

Deviasyon ve alerjilerim yüzünden sıkça nefes almak da zorlanan ben, sadece denemek amacıyla burun bandı diye isimlendirilen ürünleri almıştım, iyi ki almışım dediğim ürünler bana özellikle grip, nezle dönemlerinde derdime çare olan ürünleri sizlerle paylaşmak istedim.


Breathe Right Burun Bantları bir kaç farklı boyutlarıyla piyasada bulunan bir ürün. Her kutunun içinde 10 adet bant bulunmakta. Gelelim faydalarına;

- Bantlar kesinlikle burun deliklerini kaldırarak, nefes almanızı kolaylaştırıyor.
- Nefes almanız kolaylaştığı için, horlamanız azalır.
- Özellikle grip, nezle dönemlerinde burun akıntınız rahatlıyor.
- Ürün kesinlikle burnunuzu tahriş etmiyor.

Ürün fiyatı, 16.90 lira ancak bazı dönemlerde 1 alana 1 bedava kampanyası ile 13.90 liraya kadar düşebiliyor.



StopEver Burun Plasteri standart boyu ile piyasada bulunan,burun tıkanıklığının giderilmesinde kullanılan, horlamayı azaltan bir ürün. Rahat uyumaya yardımcı olan bu ürün, özellikle grip ve nezle dönemlerinde size faydalı olabilir.

Ürün fiyatı, 5.99 lira olup Rossmann ve Gratis mağazalarında bulunmaktadır.

Gelelim her ikisinin kıyaslanmasına, açıkçası her iki ürünü de kullanan birisi olarak, kesinlikle Breathe Right tercih ederim. Bu ürüne ait olan, burun bantları daha etkili olup, nefes almanızı daha da kolaylaştırıyor, ne yazık ki StopEver'ın yapışkanları oldukça zayıf ya da ciltten çıkarılırken tahriş edecek kadar sert. Ayrıca, Breathe Right, burun deliklerini oldukça iyi kavrayarak kaldırabilir. Yaşasın nefes almak!

Nefes almanın bir nimet olduğunu nefes almak zorlaştığında anlarsınız. Bu yüzden bu ürünler benim için,  olmazsa olmazlar! Ne zaman indirim olsa mutlaka yedeklerim. 

Sevgiyle ve sağlıkla kalın.

Ü.

2 yorum:

  1. Merhaba ben Nadide,
    dün ürünü aldım denedim az tahriş etsede memnun kaldım teşekkür ederim.sizde sevgiyle kalın makyajsepeti arkadaşım

    YanıtlaSil