1 Mart 2016 Salı

Fondötenler : Essence Soft Touch Köpük Fondöten Ivory

Daha önce size şu yazımda fondötenlerle pek haşır neşir olmadığımı, karmadan yağlıya dönen bir cildim olduğu için, fondöten konusunda sorun yaşadığımı da anlatmıştım. Günlük hayatta cildimi daha kuru ve kusursuz hissetmek istediğimde kullandığım ürünlerden bir başkasını size anlatmak istiyorum. 

Essence Soft Touch Köpük Fondöten yüzünüze pürüzsüz ve mat bir görünüm kazandırırken, gün boyu rahatlıkla nefes almasını da sağlayacak bir yapıya sahip. İlk kullandığınız andan itibaren yumuşak dokusu ile sizi fondöten kullanıyor hissinden uzaklaştırarak inanın çok mutlu edecektir. 


Cilde kolaylıkla adapte olduğu için, yüzünüzde 'abartı' bir görüntü vermediği gibi, parlama karşıtı özelliği ile yüzünüze doğal ve temiz bir ifade de katacaktır. Açıkçası bu ürünü kullandığım ilk gün, iş arkadaşlarım 'bugün yüzüne ne yaptın çok güzel görünüyorsun' dediklerinde ne diyeceğimi bilememiş ve içten içe bana bu ürünü tanıştıran kız kardeşime teşekkür etmiştim.

Daha öncesinde aynı özelliğe sahip olan ancak aynı zamanda akneye meyilli ciltler için de üretilmiş olan Essence Pure Skin Köpük Fondöten hakkında da bir kaç yerde yorum okumuş ama ne yazık ki o ürünü bulamamıştım. Belki de bu ürüne bu kadar çok bağlanmam bir diğerini bulamamış olmamdır:) Ne dersiniz?

Ürünün 4 tonu bulunmakta olup ürün fiyatı 14 lira olup kampanyalı dönemlerde 50%'ye kadar düşebilmektedir.

Umarım siz de benim gibi ürünü kullandıktan sonra mutlu olursunuz.

Sevgiyle ve sağlıkla kalın.

Ü.

3 yorum: