2 Mart 2016 Çarşamba

Güneş Kremleri : Avene Emulsion SPF 50+ Güneş Kremi

Güneyde yaşayan ve kış aylarında bile güneşe maruz kalan biri olarak yaz kış demeden kullanmak zorunda olduğum bir güneş kreminden bahsetmek istiyorum. Evet, sıcak havayı, güneşi ne kadar çok sevsem de her yıl yüzümde hafif de olsa kendini gösteren lekeciklerden dolayı güneş kremi bağımlısı olmak zorunda kaldım :) Normalde karmadan yağlıya dönük olan cildim için pek krem kullanmak işime gelmezdi. Eee, mecbur kalınca çeşitli denemelerimden sonra bu üründen memnun kaldığımı söylemeliyim. Evet,  Avene Emulsion SPF 50+ 50 ml Güneş Kremi  kolay emilen, su bazlı,karma ve yağlı ciltler için çok fazla yağlılık hissi bırakmayan bir ürün.
         
Avene Emulsion SPF 50+ Güneş Kremi

Ürün Detayları
Avene Spf 50+ Emülsiyon Güneş Koruyucusu
* Yüksek koruma faktörlü 50+  Emulsion, Pierre Fabre patentli Sunsitive protection ile UVA ve UVB ışınlarına karşı yüksek koruma sağlayan özel içeriklere sahiptir.
* Paraben içermez. Suya karşı çok dayanıklıdır.
* Uzun süre koruma sağlar ve foto stabilitesi yüksektir.
* Matlaştırıcı özelliğe sahiptir.
* Hafif bir yapıya sahiptir, iz bırakmaz . Yapısı sayesinde kolayca uygulanır ve yayılır. 

Ürün 50 ml. boyunda. Pompalı başlığı sayesinde gayet hijyenik.Ürünü yüzüme uyguladıktan sonra hafif de olsa parlama söz konusu fakat ben çok ince bir pudra kullanarak bu sorunu da ortadan kaldırıyorum.Koruyuculuğuna gelirsek genel olarak bu markanın ürünleri hakkında çok da kötü yorumlar okumadığım için bir çok kozmetik markasına  göre daha  güvenilir olduğunu düşünüyorum.Ürünün paraben içermemesi de tercih sebebimin başında geliyor.

Ürün fiyatı 69 lira fakat %50 indirimle dermokozmetik ürün satan bir çok siteden satın alabilirsiniz. 
İnternetten almak istemiyorsanız yine bir çok eczanede bu ürünü bulmanız mümkün. Ben daha bir kaç gün önce %50 indirimle Turuncu Kasa adlı siteden satın aldım.

Eğer hala bir güneş kremi arıyorsanız bu üründen memnun kalacağınızı umuyorum.Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim :)

Hepimize bol gülüşlü ve güneşli günler dilerim.

Ö.                                                              

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder