28 Mart 2016 Pazartesi

Makyaj Bazları : Sephora Pürüzsüzleştirici Makyaj Bazı

Karmadan yağlıya dönük bir cilde sahip olduğum için, makyaj yapmak benim için genelde işkenceye dönebiliyor. Hele de yazın isterseniz en kaliteli ürünleri kullanayım, akıp gidiyor ve yüzümde kızarık saçma sapan ton farklılıkları oluşan bir görüntü kalıyor. Belki de bu yüzden mutlaka makyaj bazı kullanmak zorunda kalıyorum.

Sevgili arkadaşım Aslı bu konuda öneride bulunmuş hatta bir tester getirerek fikir edinmeme yardımcı olmuştu. Buradan kocaman mucuklar :)

Ürünümüz, Sephora Pürüzleştirici Makyaj Bazı 


Gerçekten minicik bir damla ile bile bütün yüzünüze yetecek kadar yoğun olan bu ürün, cildinizi bir kaç dakika içinde makyaja hazır hale getiriyor, pürüzsüz ve mat görüntü sizi bile şaşırtabiliyor. Şeffaf ve kremsi yapısı kullanmadan önce beni biraz panikletti ancak sonrasında cilde olan uyumu, ton farklılıklarını yok etmesi ve emilim hızı beni çok mutlu etti. 


Yukarıdaki fotoğrafta da gördüğünüz gibi, ürün tamamen şeffaf ve hiç bir renklendirici içermiyor, dolayısıyla da bütün ten renklerine uyumlu. Dahası yağlanma ve parlama karşıtı olduğu için, rahatlıkla kullanabilirsiniz. 


Pompalı bir ürün olduğu için de kullanmak sizin için daha kolay olacak, bazı ürünler tüp halinde olduğu için ne kadar kullanmamız gerektiğini ayarlayamıyorum bazen, ancak 2 pompa bana yeterli geliyor.

Ürün antialerjik olup, parapen ya da parfüm içermez. Sephora garantisinde olan bu ürün, Sephora mağazalarında satılmakta ve farklı bir kaç boyuttadır.

Ürün fiyatı boyutuna göre değişmekte ancak bendeki 30ml olan şişesi 24.90 liradır.

Daha önce size başka bir markaya ait makyaj bazından da bahsetmiştim, belki ilginizi çeker. Okumak için buraya tık tık.

Sevgiyle ve sağlıkla kalın.

Ü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder