28 Mart 2016 Pazartesi

Kapatıcılar : Note Full Coverage Concealer

Hepimizin çok sayıda kapatıcı denemesi olduğundan eminim. Doğrusunu bulana kadar da denemelerinize devam edin derim :) Çünkü bir makyajda, makyajı en berbat hale getiren önemli ayrıntılardan biridir concealer. Ben uzun zaman ve deneyimlerim sonrası doğru bir kaç ürün buldum sanırım. Bugün anlatacağım da onlardan biri.

Note markasına ait likit kapatıcıyı yine bir indirim gününde satış temsilcisinin tavsiyesi üzerine deneme fırsatı buldum.Temsilciye sorduğum ilk sorular: uyguladıktan sonra göz altında birikme yapıp yapmadığı ve bembeyaz far yakmış gibi bir görüntü olup olmayacağı oldu. Tabiki hiç bir temsilci olumsuz yanıt vermeyeceği için neyse alıp denemem gerekiyor sanırım diyerek ürünü satın aldım. Yüzde 50 indirimde olduğu için de çok düşünmedim açıkçası.

Ürün bu ;)


Gelelim sonuca ürünün ten rengime uygun olan numarasını aldım zaten. Uyguladıktan sonra gayet başarılı görünüyordu. Ancak bir kaç saat geçmeliydi beğenmem için. Sabah uyguladığım ürün akşama kadar hiç birikme yapmamıştı zaten ten rengime uygun seçeneği olduğu için de gayet doğal bir renkteydi. Çok mor olmayan göz altlarım için de kapatıcılığı idealdi. Ben ürünü kaş altlarıma da uyguluyorum.

Fırçası da bu şekilde ;)


Ayrıca ürün parfüm ve paraben içermiyor. İçeriğindeki argan yağı ve soya proteini göz çevresini korumaya yardımcı oluyormuş. Açıldıktan sonra da 12 ay kullanım süresi var! Lütfen buna dikkat edelim, aksi halde aldığımız ürünler yarar yerine, zarar getirebilir.

Ürünün normalde fiyatı 24.90 lira olmasına rağmen indirimleri takip ederseniz benim gibi 12 lira gibi uygun bir fiyata da alabilirsiniz.Ben YKM'den satın aldım. Sanırım BOYNER ve Watsons'da da satışı var. Gayet makul fiyatlı ve başarılı bir concealer / kapatıcı bence. Denemenizi tavsiye ederim.

Sizin de önerebileceğiniz ürünler varsa benimle paylaşın lütfen.

Ö.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder