5 Mart 2016 Cumartesi

Ojeler : Pastel No:49

Blogumuzun adının hakkını vermek için bugün size yine bir ojeden bahsedeceğim. Mor rengi ne kadar çok sevdiğimi beni tanıyan arkadaşlarım bilir. Özellikle küçük ayrıntılarda bu rengi kullanmaya da bayılırım.Tırnaklarımız da bizim küçük ayrıntılarımız hatta en güzel aksesuarlarımız diyebilirim.
O zaman neden sevdiğimiz ojelerle bu aksesuarlarımızı renklendirmeyelim?

Gelelim hafta sonu için sürmüş olduğum mor ojeme. PASTEL No:49


Pastel ojelerden genel olarak memnun olduğumu söyleyebilirim. Renk skalası oldukça geniş. Ben bu rengi iki kat olarak uyguladım. Pastelin koyu renk ojelerinde genellikle ilk kat tam olarak istenilen rengi vermiyor. Ancak ikinci katı uygularken de fırça izi, zor kuruma gibi problemlerle karşılaşmıyorum. Kıvam olarak gayet başarılı.

Hepimize bol gülüşlü günler dilerim :)

Ö.

4 yorum:

  1. Rengi çok güzel ♥ Pastel ürünlerini genel olarak beğeniyorum zaten :)

    YanıtlaSil
  2. Kızsal Şeyler,

    Mor rengine bayılıyoruz biz sanırım :) Pastel gerçekten bu işi biliyor bencede.

    YanıtlaSil
  3. Hello!
    It's beautiful this color!
    kisses
    Néné
    http://miscelaneasssss.blogspot.pt

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dear Nene!

      I like your blog! And yeah that colour shows how we are strong, at least I believe:)
      xox

      Sil