11 Mart 2016 Cuma

Ojeler : Pastel No:13

Geçen yazılarımda size bahsetmiştim Pastel ojeleri çok sevdiğimden. Özellikle koyu renk mat ojelerini bütün kış kullandığımı söyleyebilirim. Havalar ısınmaya başlasa da ben hala koyu renklerden vazgeçemiyorum sanırım. Bugün bahsedeceğim oje de bu koyu renklerden biri.

PASTEL No:13 benim severek kullandığım koyu lacivert-gri arası ışıltısız kremsi yapıda bir oje. Ben bu ojeyi sonbahar rengi olarak almıştım. Bence mevsim geçişi olan bu dönemde de kullanılabilir.


Uygulamada hiç problem yaşamıyorum. Fakat renk tam olarak ikinci katta eşitleniyor. Bir de Pastel marka ojeleri alırken kapağı açıp fırçalara bakmanızı tavsiye edebilirim. Bazı fırçalar düzgün olmayabiliyor. Bir artısı ise silerken çok kolay temizlenmesi ,sizi ve tırnaklarınızı yormaması. Ama siz yine de koyu renk ojeleri sık kullanıyorsanız arada bir tırnaklarınızı dinlendirmeyi ihmal etmeyin!

Hepimize bol gülüşlü günler :)

Ö.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder