18 Mart 2016 Cuma

Farlar : Maybelline Diamond Glow Copper Brown - Bakır Kahvesi

Çift göz kapağı olan birisi olarak far kullanmaktan her zaman çekinirim. Ancak ruj kullanmadığım dönemlerde far kullanmayı çok seviyorum açıkçası. Özellikle alışverişe çıktığım zamanlarda, kendimi renk renk far paletlerine bakmaktan alıkoyamıyorum. Far rengi olarak genelde tercihim ise, nude ya da daha belirgin olan kahverengi tonları.

Şimdi size tanıtacağım ürün, büyük bir hevesle aldığım, renklerini hala çok beğendiğim ancak beni pek de memnun etmeyecek bir ürün.

Maybelline Diamond Glow - Bakır Kahvesi


Adından da belli olduğu gibi, ürün ışıltı pigmentlerini içinde barındırıyor. Ancak gelin gibi ışıl ışıl olma durumu yok. Gördüğünüz gibi, 4 farklı tondan oluşan bu ürün, size tonlama yapma imkanı da tanıyor. Gözlerinizi ortaya çıkaran bir ışıltıya sahip olmasına karşın ne yazık ki çabucak dağılıyor ya da sürmemişiniz gibi uçup gidiyor. Her ne kadar altına baz da kullansam yine de far etkisini en fazla 2 saat sonra kaybediyor.


Özellikle bakır rengini açıkçası çok beğeniyorum, bu nedenle suya dayanıklı ten rengi farın üstüne tonlama yapmak için kullanıyorum ancak dayanıksız olan bu ürün bir süre sonra tazeliğini kaybediyor. Yine de ürünü atamıyorum, makyaj çantamın bir yerinde duruyor.

Ürünü ben Platin mağazalarından özel indirim dönemlerinde 9.50 liraya almıştım ancak ürünün gerçek fiyatı 24.90 lira.

Benim tenimle uyumlu olmama ihtimali olduğu için, tonlarını beğenirseniz en yakın bir kozmetik mağazasında deneyebilirsiniz.

Daha nude tonlar için lütfen buraya tık tık.

Sevgiyle ve sağlıkla kalın.

Ü.

2 yorum:

  1. Acaba bu ürünün nesini beğenmediniz tam olarak? parlak mı simli mi mat mı ben anlamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğim gibi içinde sim gibi bir yapıya sahip ama ben kalıcılığını yeterli bulmadım.

      Sil