23 Mart 2016 Çarşamba

Ürün Kıyaslama Köşesi : Note Longlash Maskara - Loreal Million Lashes Noir Excess

Makyaj malzemeleri içinde en fazla önem verdiğim ürünlerden biri de rimeldir. Çok uzun kirpiklere sahip olmadığım için hiç makyaj yapmadığım günlerde bile rimelsiz çıkmam genelde. Sadece rimel bile bakışlara bir canlılık katıyor kesinlikle. Bu kadar önem vermeme rağmen en muzdarip olduğum ürün de genelde rimeldir. Sevdiğim bir iki markanın dışında farklı markalardan daha makul fiyatlı rimel arayışına giriyorum bir süredir. Bugün de bir aydır sırf para verdiğim için kullandığım iki üründen bahsedeceğim size.

İlk bahsedeceğim ürün Note Longlash Maskara. Aslında ürünü standında test ederek almıştım. Satış temsilcisinin çok överek kirpiklerime uyguladığı rimel başlangıçta fena görünmedi. İndirime girdiği için o gün Note standından bir kaç ürünle beraber bu rimeli de severek almıştım. Eve gelip aynaya baktığımda ürünün göz altlarıma nokta nokta dökülmüş olduğunu görüp ilk pişmanlığı yaşadım. İkinci pişmanlık da ürünü kirpiklerimden çıkartırken çok zorlandığımı fark etmemle ortaya çıktı. Bakınca fırçası,ambalajı,ilk izlenimi gayet güzel olan bu üründen maalesef memnun kalmadım.


İkinci ürün ise Loreal Million Lashes Noir Excess. Loreal'in yıllardır kullandığım bir rimelini almak için gittiğim mağazada yine satış temsilcisinin beni hedefimden saptırmasıyla bu rimeli alıp geldim eve. Ne de olsa aynı marka ne kadar kötü olabilir ki diye düşündüm, bir de o gün bu rimelde indirim de vardı yanlış hatırlamıyorsam.

İlk olarak kıl fırçalı rimel seven biri olarak silikon fırçayla uygulamada zorluk yaşadım. (Çok yoğun kirpiklerim olmadığı için silikon fırçanın kaymasıyla göz kapağıma bulaştırıyorum genelde rimeli :)) Uyguladıktan sonra da öyle çok yoğun bir görüntüye sahip olmadı kirpiklerim. Dahası da bu da Note gibi kuruyunca göz altlarıma dökülmeye başladı gün içerisinde. O kadar özenle uyguladığım kapatıcının üstünde nokta nokta siyah lekeler:( Ne kadar sinir bozucu olduğunu tahmin edersiniz. Kısacası bu üründen de memnun kalmadım.

Geçen gün canım arkadaşım Ü. nün tavsiyesiyle  Rimmel markasının bir maskarasını satın aldım. Gerçi ürünü o da kullanmamış ama benim denememi uygun görmüş :) Biraz kullanıp ilerleyen günlerde yorumlarımı sizinle paylaşacağım.

Hepimize bol gülüşlü günler dilerim:)

Ö.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder