14 Mart 2016 Pazartesi

Duş Jelleri : Monoi de Tahiti - Yves Rocher

Aslına bakarsanız, duş jellerini pek sevmeyen, Hacı Şakir beyaz sabundan vazgeçmeyen birisiyim. Zaten bir çok koku migrenimi coşturduğu için, uzak durmaya çalışıyorum. Ancak geçen sene Amsterdam'da Yves Rocher mağazasına girmiş ve bu ürünü  almıştım. Keşke almasaydım!




Monoi de Tahiti Duş Jeli, Yves Rocher markasının belki de ürettiği ve beğenmediğim bir kaç ürününden birisi. Öncelikle söylemem gerekirse, bu ürün sadece duş jeli olarak üretilmemiş, şampuan olarak da kullanılabilir. Belki de bu özelliğinden dolayı, tam olmamış bir ürün.

Kokusu, tropik bir hava yansıtmaya çalışsa da abartılmış, baharatlı kokusu çok bariz hissediliyor, maalesef. Zaten oldum olası, baharatlı ürünlerle haz etmeyen ben, nasıl da bu ürünü aldım, bilemiyorum.

Her neyse, ürünün belki de tek artısı, çok iyi köpürmesi ancak temizliği ne kadar sağlar bilemiyorum. Çünkü kullandıktan sonra vücutta yağlımsı bir his bırakıyor. İçinde çiçek öz yağlarını barındıran bu ürün, şampuan olarak da tavsiye etmediğim bir ürün.


Bir kere deneme gafletinde bulundum ve saçımı taramak hiç bu kadar zor olmamıştı. Saç kremi ile beraber kullanmamamı tavsiye eden satış danışmanı yüzünden saçım keçe gibi taranmaz olmuştu. İnce telli saçlar da böyle oluyorsa, diğer saçlar ne yapsın. Özetle, ürün çöpe gitmeyi haketti.

Gelelim fiyatına, ben bu ürünü 5 Euroya almıştım ancak Türkiye'de ne kadar bilmiyorum.

Sevgiyle ve sağlıkla kalın.

Ü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder