4 Mart 2016 Cuma

Saç Bakımı : Loreal Elseve Mucizevi Yağ

Şu ana kadar saç bakımı için piyasaya çıkan ne kadar maske, ne kadar bakım yağı varsa hepsini denedim desem inanın yalan olmaz. Ne yazık ki hiç birinden istediğim performansı almadım. Saçım ince telli olmasının yanı sıra, kırılmaya meyilli ve ne yazık ki çabuk yağlanan bir yapıya sahip. Bu nedenle saçımı ağırlaştırmayan, yıkadıktan ertesi günde aynı doğallığı ile kalmasını sağlayan ya da en azından saçımı temiz hissettiren bir ürünü arayana kadar durmayacağım.


Loreal Elseve Mucizevi Yağ ile tanıştığım gün, bu ürünün de tam da yıllardır aradığım saç bakım yağı olduğunu düşünüp aldanmışım. Marmara Forum'da bir stant açılmış, deneme ürünü olarak almıştım. Açıkçası deneme ürünü ile bu ürün arasında dağlar kadar fark var desem yalan olmaz.

Yağı saçımı yıkadıktan sonra, havluyla suyunu alıp hafif nemli saça uyguluyorum. Kuruttuktan sonra, saçım inanılmaz yumuşak ve havalı duruyor. Gel gelelim sabaha kadar saçım yağın etkisi ile ağırlaşıp hafifliğini kaybediyor. Saçım daha ertesi güne kalmadan ağırlaşmış ve ne yazık ki sanki bir kaç gündür yıkanmamış hissi veriyor. Bakım yapmış hissinden ziyade bakımsız hissi veriyor aslında. Yağın ağır yapısı aslında, kendisini ürünü 1 pompa sıktıktan sonra bile elde bırakmasıyla hissettiriyor. Ben bu ürünün boyalı saçlar için olanını tercih ettim, belki de boyasız saçlar da daha iyi bir etki yaratabilir.

Eğer siz de benim gibi ince telli bir saça sahip ve saçınızın daha hacimli olması için bakım ürünleri arıyorsanız, bu üründen uzak durun derim. 

Sevgili dostum Ö.nün saç bakım yağıyla ilgili yazıyı okumak için lütfen buraya tıklayınız. 

Sevgiyle ve sağlıkla kalın.

Ü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder