31 Mart 2016 Perşembe

Kolonyalar : Rebul Mandalina

Kokulara karşı aşırı hassas olanlar için, kolonyalar vazgeçilmezdir. Ne yazık ki günümüzde eskisi kadar kaliteli kolonya bulmak da zorlanıyoruz. Eskiden hatırlıyorum da rahmetli anneannemin kolonya şişesi özeldi, bayramdan önce mutlaka elimden tutup 'eczacısına' gider, limon kolonyası alırdık. Eskiden yeniden şişeli kolonya almak savurganlıktı, uygun fiyata pompalı bir fanusun içinden, eczacı kolonya şişesini doldururdu.

Ah...

İşte o günden bu yana kolonya konusunda hep eskiyi arar oldum.

Her ne kadar eskisi gibi olmasa da Rebul da eskiyi aratmayacak kalitede kolonyaları bizlerle tanıştırdı.
Limonlu kolonyanın yanı sıra bir çok esansı da içinde barındıran mis gibi kolonyaları piyasaya süren Rebul'un en sevdiğim esanslarındandır mandalina.



Daha öncesinde yasemin esanslı olan kolonyayı sıkça kullanırdım, ancak bir süre sonra ağır geldiği için bu kokuyu denemek istedim. Önce, çanta boyunu aldığım ürün sonrasında hem iş yerinde hem de evde vazgeçilmez kokum oldu. Özellikle sabahları parfüm sıkmak yerine, ferahlamak için kullanıyorum. 

Eğer siz de farklı kokulara açık ve daha 'baharımsı' kokular arıyorsanız, denemenizi öneririm.

Ürün fiyatı 15.90 lira olup çoğu zaman 1 alana 1 bedava kampanyası ile sizi mutlu edecektir.

Sevgiyle ve sağlıkla kalın.

Ü.

1 yorum:

  1. bende lavantasını seviyorum gerçekten çok başarılı

    YanıtlaSil