12 Mart 2016 Cumartesi

Makyaj Temizleyiciler : Superdrug Yüz Temizleme Mendilleri & Superdrug Göz Makyajı Temizleme Pedleri

Çoğu kadın için, yaptığımız makyajı işten geldikten sonra temizlemek bir işkenceye dönüşebilir. Özellikle yorgun geçen bir günden sonra bunu yapmak inanılmaz zor gelir. Sanırım ben kadınların başında geliyorum. 

Çok severek kullandığım bir kaç ürünüm olmasına karşın, bazen yüzümü Olay Yüz Temizleme Jeli'yle yıkamadan önce özellikle göz makyajımı silmek çok zor gelebiliyor. Bundan dolayı, ne yapsam dediğim bir günde yine kendimi Watsons'ın kollarına bıraktım.

İşte o an, Superdrug Yüz Temizleme Mendilleri bana bakıyordu.

Ürün, farklı cilt tiplerine göre üretilmiş olup herhangi bir alerjik reaksiyona neden olabilecek bir özelliği yoktur. Özellikle mendillerin yapısı oldukça yumuşak ve kokusu da gayet güzeldir. Tek bir hamlede makyajımı sildiğini söyleyemem ancak zor kısmı kolaylaştırıyor. Bir pakette 25 mendil bulunuyor ve fiyatı da indirimli 3.50, indirimsiz 4.50 liradır.



Diğer bir ürün ise yine Superdrug'a ait. Hassas ciltler için üretilmiş olan bu pedler, sadece göz makyajını temizlemek için kullanılan Superdrug Göz Makyajı Temizleme Pedleri.


Suya dayanıklı ürünler için pek yararlı olmasa da göz makyajını silmek için oldukça faydalı olan bu ürünün kokusu da yapısı da oldukça güzel. Ürünü kasada belli bir miktar alışveriş üzerine yapılan özel indirimlerle almıştım, fiyatı 2.50 liraydı, ancak normal fiyatı da en fazla 3.50 liradır. İçinde 30 ped bulunan bu ürünün taşıması da kolay olduğu için tercih edilebilir.


Sevgiyle ve sağlıkla kalın.

Ü.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder