5 Mart 2016 Cumartesi

Ürün Kıyaslama Köşesi : Note Long Wearing Lipstick No18 - Flormar Long Wearing Lipstick L39

Son birkaç yıldır koyu ve mat bordo ruj arayışına girmeyen var mı aramızda? Ben bir hayli yorulduğumu söyleyebilirim açıkçası. Satış temsilcilerine aradığım rengi anlatmaktan dilimde tüy bittiği de çok oldu. Bordo ve kırmızı arasındaki farkı bile bilmeyen arkadaşlar yüzünden çoğu zaman ruj yerine alakasız şeyler alıp çıkmışlığım da yok değil :)

Bütün bu arayışlardan sonra birkaç ay önce  internette indirimine denk geldiğim Note ve Flormar markalarından artık ne çıkarsa bahtıma diyerek iki bordo ruj satın aldım. Hemen hemen aynı renk olan bu iki bordo rujla ilgili deneyimimi sizinle paylaşmak istedim.

Öncelikle, Note Long Wearing Lipstick  serisinden No18 'den bahsedeceğim:




Blue Raspberry isminden de anlaşılacağı gibi ürün mavi alt tonlu koyu bir bordo. Soğuk alt tonlu bir renk olduğu için ben genellikle gece kullanmayı tercih ediyorum. Ürün kremsi bir yapıda, kolay bir sürümü var, kesinlikle dudaklarda kuruma ve çatlama yapmıyor. Her koyu renk ruj gibi sürerken itina göstermek gerekiyor. Kalıcılığı da nemli bir yapıda olduğu için orta seviyede diyebilirim. Ürünü internet üzerinden %50 indirimle 14 lira gibi bir fiyata satın almıştım.


Sonraki rujumuz ise  Flormar Long Wearing Lipstick serisinden L39:



Ürünün   Note'a göre  farkı bir kat daha yoğun kıvamda olması ve kötü, acı bir kokuya sahip olması. Kokusu dışında memnun kaldığımı söyleyebilirim. Nemli bir yapıda olduğu için kalıcılığı yine orta seviyede. Sonuçta dudaklarımızın kuruyup çatlamasındansa rujumuzu tazelemeyi tercih ederiz:)

Bu ürünü de internet üzerinden %35 indirimle 15 liraya satın almıştım. Benim gibi mat görüntü seviyorsanız, her iki ruj için de tavsiyem sürdükten sonra üzerinden transparan bir pudra geçirmeniz.

Bu iki ruj hakkında merak ettiğiniz yazmayı unuttuğum  başka sorularınız varsa yorum yazabilirsiniz.

Daha önce yazılmış olan ruj yorumları için buraya ve buraya tık tık lütfen.

Hepimize bol gülüşlü günler dilerim.

Ö.

2 yorum:

  1. Renkleri hakkında bilgi vermişsiniz ama acaba bu tonlar kahveye yakın mı yoksa kırmızıya yakın mı. ben anlamadım.

    Nurgül Karasu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Nurgül,
      Renkler kahve alt tonlu değil daha çok koyu vişne rengi olarak ifade edebilirim.

      Sil