23 Şubat 2016 Salı

Parfüm, Deodorant ve Roll-on : Hermes Elixir Des Merveilles EDP

Tanıtacağımız ürün: Hermes Elixir Des Merveilles


İtiraf etmek gerekirse bu ürünü kendi isteğimle almadım, almak istesem belki de alacağım bir ürün değil. Ürün çikolatanın o güçlü gücünü içinde barındıran, sıkınca insanı mutlu eden bir yapıya sahip. 
Parfümün içeriğinde bulunan çikolata, karamel ve çiçek aromalarının birleşimi, uzun süre kalıcılığı sağlamakla birlikte, ne yazık ki migreni olan kişiler için nefes almayı zorlaştırarak migren ataklarını şiddetlendirmekte.Bu yapısından dolayı, ne yazık ki ben mutlu olamadım. 


Ürün fiyatı 50ml ve 100ml olmak üzere iki farklı boyuta sahip olmakla birlikte, fiyatı da mağazadan mağazaya değişmekte. Ortalama fiyatı 550-800 lira arasındadır.

Alerjisi ve migreni olan ben gibi arkadaşlara önermiyorum ancak kullanmak isteyen arkadaşların yakın bir kozmetik mağazasında denemesini rica ederim.

Sevgiyle ve sağlıkla kalın.

Ü.

2 yorum: