27 Şubat 2016 Cumartesi

Cilt Bakımı : Olay Skin Adapt Yüz Yıkama Jeli

Şimdiye kadar cildimdeki parlamayı azaltan, bir sürede olsa buna faydalı olacak çok ürün denedim. Ne yazık ki bir çoğu yüzümde kızarıklığa, kaşıntıya sebep vererek tahriş etti. Geçen sene Platin'de bir indirimde satış danışmanının önerisi üzerine aldığım bir ürün olarak size Olay Skin Adap Yüz Yıkama Jeli hakkında bilgi vermek istedim.

Ürünü kullanmaya başlamaya pek cesaret edemedim aslında. Daha öncesinde kullandığım ürün alerji yaptığı için, cildimi bir süre termal suya ve sebum özlü sabunlara bırakmıştım. Bir kaç araştırma sonucunda ürünü kullanmaya başladım.


Ürün kesinlikle kullandıktan sonra ciltte temiz ve kuru bir his bırakıyor ki, kuru hissini bir süre yaşamak beni çok mutlu ediyor. Karma ya da yağlı ciltlere uygun bir çok yüz yıkama ürünü gibi de yüz de gerilmeye neden olmuyor. Jelimsi yapısı sayesinde, kullanırken cildi yıpratmıyor ya da çizmiyor. Peeling özelliği olmamasına karşın çok güçlü arındırma gücüne sahip.

Açıkçası peeling özelliği olan ürünleri pek de sevmediğim için, bu ürünü pek beğendim. Uzun süreli kullanım sonrasında da aynı performansı sergiler mi bilmiyorum ama şu an için her şey tamam, en azından alerji yapmadığı için mutluyum.

Ürünün içeriğine bakmak isterseniz aşağıdaki fotoğrafa tıklamanız yeterli.


Ürün fiyatı indirime göre değişmekte ama ortalama 20 lira. Satın almak isteyen dermobakımdan da online olarak satın alabilir. Ancak almadan önce denemenizi tercih ederim.

Sağlıkla ve sevgiyle kalın.

Ü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder