28 Şubat 2016 Pazar

Dudak Parlatıcısı : Essence Lip Glow Tinted Dudak Balsamı

Yaz kış demeden anlamsızca kuruyan, kuruduktan sonra da uçuklayan dudaklara sahipseniz yanınızda sürekli bir dudak kremi bulundurmak zorunda kalabilirsiniz. Bugün temizlik yaparken, kullanmadığım ürünlere veda ederek kendime iyilik yapmak istedim. İlk olarak da ne zamandır atmayı dört gözle beklediğim bir ürünü İstanbul çöplüğünün en dibine postaladım.

Bu ürün, Essence Glow Tinted Lip Tinted Dudak Balsamı


Bu ürünü geçen sene Polonya'da kanayan dudaklarıma süper etki yaratacak efsanesi ile almıştım. Ürünü satan kişi çok memnun kalacağımı söylemiş ama ne yazık ki bu söylem iddia olarak kaldı.

Ürüne haksızlık yapmamak için çok uğraştım aslında, adı üstünde "tinted" yani "hafif boyalı" bir üründü. Kullandıktan sonra, yumuşak yapısı insanı mutlu etse de sadece 1-2 dakika sonra dudakta bıraktığı renk insanın kendisini palyaço gibi hissetmesine neden olmakta.


Eskiden 'hacı rujları' vardı belki hatırlarsınız, rengi yeşil olmasına karşın, sürdükten sonra parlak bir pembe ya da tuhaf bir fuşya rengini alırdı. Bu üründe kullanan kişinin ten rengine aldırmadan hürlüğünü ilan edip anlamsız, saçma sapan bir renge dönüşmekte.


Yukarıda renginin ne kadar 'pembe' olduğunu görebilirsiniz. Sürdükten sadece 30 saniye sonra rengi bu hale aldı ve suya dayanıklı makyaj temizleyicisi ile temizlemek zorunda kaldım.

Bu ürüne karşı olan antipatim tamamen nefrete dönüştü açıkçası. Kendisini çöpe atmak ise mutluluk...

Sevgiyle ve sağlıkla kalın ve siz siz olun benim gibi bilmediğiniz dudak balsamlarını almayın.

Ü.

2 yorum:

  1. İlk takipçiniz oldum daha nice takipçilere inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süslü Püslü,

      Çok mutlu oldum gerçekten. Umarım nice kişi gelir, her ne kadar inancım az da olsa :)
      Hoşgeldiniz...

      Sil