2 Mayıs 2016 Pazartesi

Makyaj Temizleyiciler : OTACI Makyaj Temizleme Suyu

Makyaj yapmayı ne kadar çok sevsem de makyajımı temizlemeden asla uyumamaya da özen gösteriyorum. Çok ağır makyaj yapmadığım için makyajımı temizlemem de çok zamanımı almıyor.

Bugün bahsedeceğim ürün  organik ürünlerini sıkça duyduğumuz Otacı markasına ait makyaj temizleme suyu.Ben daha önce bu markanın saç bakım yağını severek kullanıyordum ama makyaj temizleme suyuna hiç rastlamamıştım. Geçen doğum günümde canım dostum Ü.'den gelen harika hediyelerle dolu kocaman paketten çıktı bu ürün. Hemen sabırsızlıkla denedim.


İlk olarak ürün %100 doğal kökenli organik temizleyici içeriyor. Paraben, alkol, parfüm içermiyor.Su bazlı bir ürün. En önemlisi de hayvanlar üzerinde test edilmiyor. İçerisinde bulunan yabani kadife çiçeği özleri cildi nemlendirip yumuşatıyor.

Gelelim kullanımına; çok az miktarda makyaj pamuğuna döktüğünüz ürünle nazik şekilde cildinizi temizliyorsunuz. Özellikle rimel gibi zor temizlenen ürünü bile nasıl kolayca temizlediğine inanamayacaksınız. Açıkçası bu kadar organik içerikli bir üründen bu performansı beklemiyordum. Çok memnun kaldım ve bundan sonra kullanmaya da devam edeceğim. Ürün 150ml.Fiyatı hakkında bir bilgim yok hediye olduğu için bakmadım :)

Siz de kendinize ve cildinize değer verin ve lütfen cildinizi temizlemeden uyumayın.Her güne güzel uyanın :)

Ö.

2 yorum:

  1. Benim de çok sevdiğim ürün oldu.
    Uygun fiyatlı olmasına rağmen çok iyi iş çıkarıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de merağıma yenik düştüm ve bugün aldım :D güle güle kullanalım

      Sil